ODA LT tęsia tarptautinę plėtrą: „Optimum Derma Aciditate“ atidaro 12-ąją užsienio rinką

NAUJIENOS

Lapkričio mėnesį Amsterdame pasirašyta svarbi bendradarbiavimo sutartis, kuri žymi Lietuvos kosmetikos rinkos lyderės ODA LT tolimesnę plėtrą Europoje. Pagal šią sutartį „Optimum Derma Aciditate“ prekės ženklo produkcija oficialiai pradeda savo kelią Nyderlandų karalystėje.

ODA LT partneriais Nyderlanduose tapo SKIN klinikų tinklas, garsėjantis aukštos kokybės odos priežiūros sprendimais. Šis tinklas ne tik užsiims „Optimum Derma Aciditate“ produktų distribucija Nyderlanduose, bet ir aktyviai prisidės prie prekės ženklo vystymo bei integravimo į vietos rinką. Partneriai organizuos mokymus specialistams, perduos įvairių procedūrų protokolus, bei dalinsis žiniomis apie atvejų analizę, taip stiprindami bendrovės įvaizdį kaip inovatyvaus ir mokslu grįsto odos priežiūros eksperto.

SKIN klinikų tinklas jau dirba su pripažintais pasauliniais prekių ženklais, tokiais kaip Mesoestetic ir Hubis LAB, kurie užima lyderio pozicijas kosmetikos srityje. Nuo šiol šalia jų vietą užima ir lietuviškas „Optimum Derma Aciditate“ prekės ženklas, atspindintis pažangią kosmetikos pramonės patirtį ir mokslo pasiekimus.

Šis žingsnis į Nyderlandų rinką papildė jau įspūdingą ODA LT tarptautinės plėtros sąrašą. Iki šiol bendrovės produkcija sėkmingai buvo pristatyta 10 užsienio rinkų: Lenkijoje, Ispanijoje, Danijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Suomijoje, Airijoje, Norvegijoje, Rumunijoje, Graikijoje ir Hongkonge. Šis nuoseklus augimas dar kartą įrodo, kad „Optimum Derma Aciditate“ sprendimai atitinka tarptautinius standartus bei sėkmingai konkuruoja su pasauliniais kosmetikos rinkos žaidėjais.

ODA LT žengia į priekį siekdama stiprinti tarptautinį bendradarbiavimą ir prisidėti prie odos problemų sprendimo globaliu mastu.