Prekių pristatymas ir grąžinimas

  1. Prekių pristatymas

1.1. Lietuvos teritorijoje Pardavėjas pristato užsakytas prekes per 2-4 darbo dienas, švenčių ar ekstremalių situacijų periodu per 2-7 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes per Pirkėjo pasirinktą kurjerių tarnybą.
1.2. Užsakymų pristatymas į užsienio valstybes iki 30 darbo dienų.
1.3. Pardavėjas turi organizuoti Pirkėjo užsakytų prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu.
1.4. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą.
1.5. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas, jeigu Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą. Atsiskaičius banko kortele, pinigai grąžinami tik į kortelę, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
1.6. Gavęs prekių siuntą Pirkėjas kartu su vežėju privalo patikrinti, ar nepažeista siuntos būklė. Jeigu prekių siunta buvo pažeista, tai Pirkėjas privalo pažymėti prekių perdavimo-priėmimo dokumente (važtaraštyje ). Priėmus prekes ir pasirašius prekių perdavimo-priėmimo dokumentą (važtaraštį) be pastabų, patvirtinama, kad prekių siunta nebuvo pažeista ir tinkamai pristatyta.
1.7. Prekių pristatymo kaina:
1.7.1. Lietuvoje prekių pristatymo kaina – 3 EUR (įskaitant PVM).
Užsakant prekes į Kuršių Neriją gali būti taikomi papildomi pristatymo mokesčiai.
Perkant už 39 EUR ir daugiau – pristatymas Lietuvoje nemokamas.
1.7.2. Latvijoje ir Estijoje pristatymo kaina:
1.7.2.1. Omniva paštomate – 10 EUR (įskaitant PVM)
1.7.2.2. DPD paštomate – 18 EUR (įskaitant PVM)
1.7.2.3. DPD kurjerio pristatymas – 18 EUR (įskaitant PVM)
1.7.3. Prekių pristatymas siuntoms iki 2 kg į kitas ES šalis – 22 EUR (įskaitant PVM). Perkant už 200 EUR ir daugiau – pristatymas šiose šalyse nemokamas.
1.7.4. Prekių pristatymas siuntoms iki 2 kg į Didžiąją Britaniją, Islandiją, Šveicariją – 22 EUR (įskaitant PVM). Perkant už 200 EUR ir daugiau – pristatymas šiose šalyse nemokamas.
1.7.5. Į kitas ne ES šalis prekės nėra pristatomos. Jei norite užsakyti prekių į kitas šalis – parašykite užsakymą order@optimumderma.com
1.7.6. Prekių atsiėmimas ODA klinikoje Vilniuje ar Kaun eyra nemokamas.
1.7.7. Pasirinkus prekių atsiėmimą ODA klinikoje Vilniuje ar Kaune, užsakymas yra saugomas 7 kalendorines dienas. Praėjus 7 kalendorinėms dienoms užsakymas – anuliuojamas.

  1. Prekių grąžinimas

2.1. Klientas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, nenurodydamas priežasties, atsisakyti prekės ir ją grąžinti.
2.2. Prekes, kurias pirkėjas nori grąžinti su nepažeista pakuote ir įrodančiu pirkimo dokumentu Pardavėjas pakeičia arba priima atgal per 14 darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos:
2.2.1. ODA klinikose J. Jasinskio g. 10, Vilniuje ir Jonavos g. 7, Kaune;
2.2.2. Per Omniva arba DPD kurjerį.
2.2.3. Nepatikusias prekes Pirkėjas grąžina savo transportu arba apmoka grąžinimo išlaidas.
2.2.4. Prekių pristatymo išlaidos negrąžinamos.
2.3. Pirkėjas gali pasinaudoti prekių grąžinimo teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, originali prekės pakuotė nepažeista, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekės nėra pilnai sukomplektuotos ir tinkamai supakuotos, Pardavėjas arba jo atstovas gali atsisakyti priimti grąžinamas prekes. Pirkėjas turi pateikti originalią prekės sąskaitą faktūrą bei užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą (dėl grąžinimo formos kreipkitės order@optimumderma.com), kurioje turi būti nurodyta prekių grąžinimo priežastis. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti už prekes pirkimo metu sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos.
2.4. Jeigu įsigyta prekė neatitiko kokybės reikalavimų, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai sumažinti prekės kainą arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos. Prekės turi būti grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Taip pat Pirkėjas turi pateikti originalią prekės sąskaitą faktūrą bei užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą (dėl grąžinimo formos kreipkitės order@optimumderma.com), kurioje turi būti nurodyta prekių grąžinimo priežastis.
2.5. Norėdamas grąžinti prekę, Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju el.paštu: order@optimumderma.com.
2.6. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
2.7. Nutraukus sutartį, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už grąžinamą tvarkingą prekę per 7 darbo dienas. Atsiskaičius banko kortele, pinigai grąžinami tik į kortelę, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.